»Vsako delo, ki ga dobimo v obravnavo, najprej natančno pregledamo. Pristop je vedno enak. Vsako sliko je vedno treba najprej natančno pregledati in analizirati z različnimi naravoslovnimi metodami. Pri mojstrovinah, kot je ta, uporabimo absolutno vse metode, ki so nam na voljo tako v tujini kot doma. Tako pridobimo podatke, na podlagi katerih pripravimo konservatorsko-restavratorski načrt, ki pa ga med samim delom po potrebi prilagajamo sprotnim ugotovitvam.«
»Vsak čevelj ima drugačne značilnosti, poškodbe, sledi uporabe lastnikov, ki določajo obseg konservatorskih posegov ter izbiro ustreznih metod in snovi.«
»V nadaljevanju pa si želimo sodelovati z restavratorskim centrom, da bo pripravljen tudi konservatorski načrt.«
»Sem netipična obiskovalka muzejev. Najprej pregledam, kje so kamere.«
»Pristop je prilagojen vsaki seriji slik, vedno pa sledi quadriviliumu, temelju lepih umetnosti v stari Grčiji.«
»Predvsem obod vile, da zaščitimo njeno propadanje – se pravi restavratorska in konservatorska dela, menjava stavbnega pohištva, menjava strehe, ki trenutno zamaka.«
»Ker je ena od prednostnih nalog ministrstva za kulturo ohranjanje nepremične kulturne dediščine, bo v obdobju 2021–2022 (so)financiralo obnovitvena, konservatorsko-restavratorska in vzdrževalna dela na področju nepremične kulturne dediščine s 634.646,30 evra.«
»Delam transparentno, sem najverjetneje eden redkih, ki se podpišem vedno pod tem, kaj pregledam.«
»Zato je tako pomembno, da ukrepamo in jih čim dlje ohranimo. Pri načrtovanih konservatorskih delih bo še posebej pomemben individualen pristop k vsakemu čevlju.«
»Slike niso vedno to, kar se zdijo na prvi pogled. Le z restavratorskim procesom, raziskavami in tehničnimi študijami pridemo do vodil, da lahko zares razumemo podobo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju